CVS: tagi, branche itd

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 10:20:43 CEST

I oto dnia sądnego 19 kwi 2002, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Branchujesz tylko te pliki co tego wymagają - czytaj będą zmieniane
> w wersji DEVEL.
Czyli prawie wszystkie pliki. OK.
> Na pozostałych wystarczy tag.

> cvs tag -b DEVEL plik - zakłada branch DEVEL na pliku
> cvs tag DEVEL plik - zakłada tag DEVEL na pliku

No tak, ale dajmy na to mam zzz.txt z tagiem slrn_pl_1_4_2. Jak można
przypisać temu tagowi status STABLE, a w przyszłości przesunąć STABLE do
tagu slrn_pl_1_4_3.

Dodatkowo... teraz mam np xx.spec rewija 1.18. Jak zrobie
cvs tag -b slrn_pl_1_4_2 a potem chciałbym dodać zmiany już do brancha
1_4_3 to w jakim momencie mam zrobić tego brancha? jak dodam jakieś
zmiany do speca, czy jeszcze przed dodaniem tych zmian?
Bo jeśli przed to znaczy że nie mogę teraz otagować tego co mam w CVS na
1_4_2 tylko muszę od razu zrobić brancha 1_4_3 i dokonywać w nim zmian?
Nie mogę się połapać.
Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-