kdm

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 10:54:04 CEST

On Sun, 2002-04-14 at 13:24, Micha³ Margula wrote:
> [...]
jest taki maly pomysl z mojej strony jesli mozna... :)

przydalby sie plik w /etc/sysconfig ktory regulowalby zachowanie
skryptow wykonywanych podczas instalacji z rpm-a (np. wlasnie takie
restarty roznych serwerow - jesli adminowi zalezy na restarcie kdm
po jego instalacji, to ustawia RESTART_XDM_SERVERS na yes/on)

> SOD#1 ;-)
>
> swoją drogą podoba mi się ten skrót :P
i tak swoja droga... co znaczy SOA i SOD?

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl