STBRKJM slrn-pl

Pią, 19 Kwi 2002, 11:55:23 CEST

> Chętnie. Próbowałem to nawet odszukać i nie znalazłem choć czaję mniej
> wiecej okres kiedy to było. Ktoś może podprowadzić albo podesłąć to co
> ważne dla tmatu ?

Subject: slrn-pl VS slrn
dyskusja z marca.

ZTCP, chodzilo o to, ze w slrn-pl tlumaczone jest wiecej niz wymaga
lokalizacja (m.in. komentarze w plikach konfiguracyjnych i dokummentacja)

A osobny pakiet, bo byc moze nie wszyscy chcialiby miec wszystko po polsku.
Z tego co zrozumialem, to slrn-pl jest przeznaczony dla tych, co nie chca
znac/nie znaja angielskiego (ale tu moge sie mylic).

IMO, spora czesc roznic (ale nie wszystko) mozna by jednak wlaczyc do samego
slrn jako lokalizacje - i te zmiany podeslac zarzadzajacemu projektem.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk