STBRKJM slrn-pl

Pią, 19 Kwi 2002, 13:02:05 CEST

> I też ZTCP pwidziałem że nie ma powodów zeby pokjawiły się tam dodatkowe
> komentarze po polsku. Dokumentacja tym bardziej w niczym nie pzreszkadza
> (tą beą dodatkwe pliki które powinny być oznaczone w %files jako
> %lang(pl)).

Niektore pliki nie byly dodatkowe. Zdaje sie, ze chodzilo o polskie opisy
opcji w konfigach.
Dodane tez zostalo cp1250, czego w "zwyklym" slrn byc nie powinno (ale w
"uklonie" dla windziarzy - czemu nie...)

> I o to właśnie chodzi.

Ja bym powiedzial, ze o to *TEZ* chodzi.
Moze autor slrn-pl podjalby sie wyekstrahowania zmian "ogolnorozwojowych" ?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk