Już po ..

Pią, 19 Kwi 2002, 13:02:33 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Michał Kuratczyk wrote:

> A czy fakt, że Sergiusz chce mieć RW[1] nie wystarczy?

Nie. Nic się nie zmieniło. Nie ma nadal żadnych wyjaśnień w jego strony.

> Dlaczego każdy człowiek na świecie może wysłać maila i dostać RW, a
> serek nie?

> Pomijam
> już fakt, że gdyby chciał coś zniszczyć, to i tak może wysłać maila jako
> Jan Kowalski i RW dostanie.

To jest kolejna kwestia jak do pewnego stopnai wetryfikować ludzi na
wejściu.
Prostym rozwiazaniem byłby mechanizm rekomendacji osoby. Taka osoba
miałaby niejako obowiazek wprowdzic w pewne pzryjęt zwyczaje. Sama też
mogłaby stwierdzić czy osoba taka że tak pwiem "jest dobrym materiałem".
Myślę że tymczasow mozemmy wręcz przyjać taki model dopóty dopóki nie
znajdziemy jakiegoś innego rozwiazania.

Kolejna srawa to pzrestawienie an www adresół an formulaże zgłozeniowe, bo
w tej chwili pzrechodzi to pzrez host na ktrórym żaden z nas chyba nie ma
kontroli. Może zresztą nowy formulaż mógłby uwzględniać mechanizm
rekomendacji (Cc: do osoby na którą się powołuje i dopiero po uzyskaniu
potwierdzenai że wiadom o kogo chodzi dodanie konta).

Osobna sprawa to przejrzenie listy posiadajacych konta i wychwycenie tych
osób które nic nie zrobiły czyli tzw. martwych dusz.
Postaram się to zrobić w najbliższym czasie. W razie czego na listę i do
tychże osób pójdzie list z zawiadomieniem o tym z prosba o zsamookreślenie
się.

Kolejna zmiana jaka czeka nas w najblizszym czaie to dołożenie ACLi w
repo. Dokąłdane beą one w minimalnej/koniecznej formie. Na pocżatek na
pliki w CVSROOT pzrez które potencjalnie pożna nawet pzrejać maszynke na
której stoi repo, a w nasepnj kolejnośic na niektóre moduły (np. na poldka
czy inne nad którym administracje powinien dostać właściwy maintainer
który sam zdecyduje czy chce zostawić RW dalej public, czy ograniczyć to
konktretnym osobom czy zostawić RW to tylko kilku wyznaczonym osobom).

W tej cwuli jest tak że wszyscy maja dostęp do wszystkiego i to tylko
niepotzrebnie prowokuje żeby sie niektórymi rzeczami bawić.