{mail,lists}.pld.org.pl

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 19 Kwi 2002, 13:40:24 CEST

--->[Quoting Wojciech Sas Cieciwa <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>:]

> Rozumiem, ze jestes rozgoryczony.

Jestem smutny, że w wolnym kraju łamane są prawa do
rzeczowej dyskusji, a stosowane są motody policyjne.

> Jesli  choc  czesc  z  tego co  pisal  Tomek,  o  Twoim
> postepowaniu jest  prawda, to wcale sie  nie dziwie, ze
> zabral to rw.

To znaczy co dokładnie jest prawdą, a co nie jest?

Musiałeś nieuważnie czytać.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org