{mail,lists}.pld.org.pl

Pią, 19 Kwi 2002, 14:02:45 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> (jeśli ktoś ma wątpliwości czy to był żart to proszę popatrzeć na
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:mss:15994:200204:jlboclaajanjhgcngehn
> )

Nie interesuje jakie bajki Sergiusz plecie publicznie.  Ineteresuje mnie
to ze mi sam napisałę ze to nie był pod zadnym pozorem żart.

> A teraz Ty: czy to nie Ty zabrałeś rw do cvs 2 razy, nadużywając tym
> swojej władzy?

Piewwszy raz zrobiłm to jak się okazało własciwie. Co więcej Wojtek ma
teraz prawa zapisu, a pzrez pewien okres czasu było nbawet tak że nie było
osoby która trwale straciłaby takowe. Teraz Sergiusz jest jedynym który
nie ma praw zapisu.

[..]
> Czy to nie ty szantaużejsz ludzi, że zabierzesz im dostęp do CVS
> jeśli nie zgodzą się na dyktaturę?

Nigdy nie napisałem nikomu że cokolwek zrobię to zronbie to dlatego że
ktoś mi się nie podoba. Zawsze byłem w stanie uzasadnić to co robiłem albo
zamierzałem zrobić.