Usuwanie kont

Pią, 19 Kwi 2002, 21:14:00 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie na jedna liste. Chcilem zwrocic uwage, ze dostep do wszystkich zasobow
> CVSu maja developerzy PLD, PTM i LDP (a moze jeszcze czegos ... ?)
>
> Nie mam pewnosci, czy Tomek ma ich dobrze rozseparowanych.

Znaczy się to będzie wymagało jakiegoś "dochodzenia" ale powinno się dać
poidentyfikować co do człowieka. Sporą ilosć kont sam dodawałem i po mimo
tego że jest tego ponad dwieście sztuk to da się pokojarzyć z pomocą
"metod eliminacji" co o czego powinno być przypisane. cvs-nserver używa
PAMa i możnabędzie tu użyć choćby LDAP do trzymania informacji o kontach.
Jakby to pointegrowac to zapewne dałoby sie też zarzadać też aliasami
pocztowymi przez istniejące http://ldap.pld.org.pl/ (o którym zapewne
mało kto wie , a jeszcze mniej pamięta) a którym zajmuje się Jacek.

Trzeba będzie pokombinować bo szczerze mówiąć dawanie komuś roota na cvs
serwerze tylko po to żeby mógł tam konto w repo dodać/zablokować/usunąć to
mało elegancki pomysł. Jakby to wypaliło poprzez LDAP to choćby możnaby to
robić z użyciem jakiegoś gq czy nawet cmdl narzędzi do zarządania bazą
użytkowników poprzez LDAP.