builder i branch STABLE (było: CVS: tagi, branche itd)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 21:50:12 CEST

On Fri, Apr 19, 2002 at 03:39:48PM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> OK. już mniej więcej zrozumiałem istotę tagów i branchy.
>
> Została mi tylko jedna wątpliwość. Czy gdy zrobię np dla rewizji
> 1.12 branch STABLE (i tag np rel-1_4_2) oaz dla 1.13 branch DEVEL (i tag
> rel-1_4_3) slrnpl.spec, to czy builder zbuduje pakiety w oparciu o
> branch STABLE (a nie nie daj Boże o najnowszą rewizje (którą zapene
> będzie jakaś DEVEL)

Normalnie builder buduje używając zasobów z HEAD.
Po dodaniu '-r BRANCH' można zbudować pakiet korzystając z zasobów
z brancha.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/