docbook - problem z upgrade docbook-style-dsssl

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 00:36:25 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> writes:

> Przy instalacji docbook-dtd30-sgml w /etc/sgml/sgml-docbook-3.0.cat jest
> umieszczana m.in. ścieżka do katalogu z docbook-style-dsssl, zawierająca
> wersję tego pakietu.

To jest jakieś cudaczne "rozwiązanie" odziedziczone po redhacie, bo oba pakiety
(style-dsssl i dtd30-sgml) nie powinny w ten sposób od siebie zależeć.
Widzę jeszcze że jest tam też podobnie chora zależność od openjade.

> Po upgrade docbook-style-dsssl ścieżka ta się
> zmienia, ale w /etc/sgml/sgml-docbook-3.0.cat już nie jest zmieniana,
> przez co jade zgłasza kupę błędów...

Ja bym wogóle sugerował wywalenie pakietu z 3.0 bo to stara wersja której
użycie autorzy odradzają. Jeśli jednak jest potrzebny, to speca należy przerobić
na wzór speca do 3.1

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)