builder i branch STABLE

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 11:57:34 CEST

I oto dnia sądnego 19 kwi 2002, wrobell napisał(a):

> Nie używaj STABLE. Tak są otagowane zasoby, które wleciały na ftp-a.

Dzięki za tą informację! A tak na przyszłość może by dodać takie info do
jakiegoś FAQ, czy dokumentacji cvs na www.pld.org.pl? Bo jak widać nie
jest to dla wszystkich oczywiste, a jak sie z tagami namiesza to może
być ból ;>

BTW czy sa jeszcze jakieś ustalenia odnośnie cvs o których nie wiem?
(tzn nie ma o nich informacji na WWW pld, tylko sobie między sobą
ustaliliście)?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-