CVS: tagi, branche itd

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 12:01:07 CEST

I oto dnia sądnego 19 kwi 2002, Michal Kochanowicz napisał(a):

> Umawialiśmy się kiedyś, że będziemy do tego celu używać gałęzi DEVEL.
Fajnie. umawialiśmy sie gdzieś, kiedyś ;)) Gdzie jest jakieś info o tych
różnych 'umowach i konwencjach' stosowanych w PLD?

> DEVEL: ~/CVS/pld_-r_DEVEL/{SPECS,SOURCES,...}
> dzięki temu mogę wygodnie naraz mieć dostęp do KDE-2.x (HEAD) i 3.x
> (DEVEL).

> Mam nadzieję że pomogłem :)
Pomogłeś mi ogromie. Serdecznie dziękuje.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-