manifest (byly 4 punkty)

Sob, 20 Kwi 2002, 13:04:33 CEST

[..]
> Ew. Mat 18.15-17
> Jesliby zgrzeszyl brat twoj, idz upomnij go sam na sam; jesliby cie usluchal,
> pozyskales brata swego. Jesliby zas nie usluchal, wez z soba jeszcze jednego lub
> dwuch, aby na oswiadczeniu dwu lub trzech swiadkow byla oparta kazda sprawa.
> Jesliby ich nie usluchal powiedz kosciolowi, a jesliby kosciola nie usluchal,
> niech bedzie dla ciebie jak poganin i celnik.

Widzę wreszcie jasno biało na czarnym gdzie popełniłem błąd.
Po pierwszym liscie z pytaniem po co ta zabawa w domenologię po uzyskaniu
pierwszej bełkotliwej odpwoedzi powinienem wybrać sibie z jedną, dwie
osobu które akurat były pod ręką i dodać je do Cc: w kolejnych listach.
W tym wypadku nawet nie ważne byłoby kto to by był. Ważne byłoby to że
Sergiusz nie mógłby pzred reszta łgać że to były jakieś żarty.

Może to jest nawet ogólna metoda na rozwiazynie konfliktów ? Jeżlei to by
było skuteczne (a przypuszczanie tak wąłsnie jest skoro ten tekst do
dzisiaj się cytuje) to nie ma juz chyba prostrzej metody i nie ma co
takowej dalej za bardzo szukać - trzeba się tylko tego poprostu trzymać
dążąc zawsze do zniesienia układów 1:1 w sytuacjach konfliktowych. Reszta
osób też na takie przypadki powinna być wyczulona nakłąniająć do tego żeby
przy rozmowach była nawet i zupełnie pzrypadkowa osoba.

Podsumowując: dbanie o wypałnianie Cc: (o to żeby coś tam było) może sie
okazać najprostrzym rozwiązaniem.

> Tyt 1.7-8
> Biskup bowiem jako wlodarz Bozy powinien byc nienaganny, nie samowolny, nie
> skory do gniewu,nie oddajacy sie pijanstwu, nie porywczy, nie chciwy brudnego
> zysku, ale goscinny, zamilowany w tym co dobre, roztropny, sprawiedliwy,
> pobozny, wstrzemiezliwy

Nie spełniam conajmniej jednego kryterium: czasami jestem porywczy :>