manifest (byly 4 punkty)

Sob, 20 Kwi 2002, 14:10:50 CEST

On Sat, 20 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:
[..]
> Ja jeszcze raz mówię, że jeśli kloczek w pld ma być to obecna "rada
> zarządzająca" powinna dokładnie określić jego kompetencje zwłaszcza w
> odniesieniu do tego o czym była ostatnia dyskusja. Bo w przeciwnym razie
> będzie spowrotem jak było.

Wiesz .. nie ważne jest to co mówisz. Ważne jest jak to uzasadniasz. W tym
wypadku takiego uzasadninia w tym co piszesz jest brak, a zamiast takowego
zaczynasz bawić się Pytię. Masz rzeczywiście zdolności prekonicyjne ?
Jeżeli nie to poprostu przy naępnej takiej okazji prędzej ugryź sie w
palec niż miałbyś coś podobnego naklepać.

Pisałem Ci już dzisiaj raz (czyli to już jest drugi raz) że najpierw
słuchaj co inni mają tu do powidzenia zanim się nie zoriewntujesz w jakiej
wodzie pływasz.

EOT