maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 18:42:30 CEST

Dnia Sat, 20 Apr 2002 17:40:32 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < wrobell <wrobell w ite.pl> > napisała:

> Ja bym dawał jedną skórę (theme, skin)[1] w osobnym pakiecie:
> Megapacki - ani ściągnąć tego przez modem, i trza mieć miejsce na ew.
> zbudowanie sobie tego.

ok to tak porobię ale megapacki do gnome zostawię jako megapacki, nie będę ich
rozdzielał i nazewnictwo tak jak jest podane zastosuję. Pozatym co z
uniwersalnymi paczuszkami ikonek ? dawać je tak jak dałem FreeIconsProject ?
Czy jakoś inaczej ?
> Jeśli jakaś skóra pasuje dla blackbox-a i gtk, to myślę, że lepiej przypisać
> ją do oprogramowania nadrzędnego, w tym przypadku gtk.

To powiedz mi co mam zrobić z fluxboxem i blackboxem ? oba korzystają z tych
samych themesów, ale trzymają w różnych miejscach, troszkę bez sensu robić
osobne pakiety dla blackbox'a i osobne dla fluxbox'a... Tutaj zupełnie nie mam
pomysłu jak to rozwiązać - ma ktoś jakieś pomysły ?

> Podobnie jak ze skórami, zrobiłbym z ikonami.

Ok zrobi się

> FreeIconsProject dałbym do osobnego pakietu.

Już jest w osobnym

> Co do grupy, jeśli rzeczywiście nie ma odpowiedniej, to można wymyślić.
> Jakieś propozycje?

No właśnie, grupa... Troszkę tego w sumie będzie więc można zrobić osobną
grupkę jeśli nikt nie ma nic przeciwko (np. X11/Themes lub Addons)

> [1] już widzę jak z łodzią się kojarzy :-\
mi się nie skojarzyło...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |