Wpusza na roota z dowolnym hasłem [nowy@korba.pl: pld ssie]

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 11:30:00 CEST

Cześć

Kolega przysłał mi coś takiego. Czy ktoś ma pomysł co się mogło stać z
tymi hasłami??? Ja nie potrafię zreplikować problemu u siebie (a mam na
VMWare zainstalowane PLD z tej samej płyty, z której Marcin instalował).

----- Forwarded message from Marcin Nowak <nowy w korba.pl> -----

----- End forwarded message -----

--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--