Mozilla (rc1) i java

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 21:36:23 CEST

On Sun, Apr 21, 2002 at 04:15:15PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Wystarczy teraz sprawdzić czy to wszystko i moznaby zrobić z tego pakiet
> typu mozilla-common lub mozilla-components.
> Obecny dualizm z mozillą i mozillą embeded jest IMHO conajmneij mało
> elegancki a obie wesje mozilli różnią sie na dobrą sprawę tylko tym, że
> jedna ma włączone wsparcie do LDAP, a druga nie. Jeżeli żaden z powyższych
> plików nie jest zależny od openldap pakiet mozilla-embeded ma już
> policzony czas życia.
Polecam  archiwum  listy,  gdzie  już  tłumaczyłem  dlaczego
rozdzieliłem   wersję  embedded   od   wersji  zwykłej.   Te
_same_pliki_różnią_ się zawartością  pomiędzy zwykłą mozillą
i werjsą embedded - chociaż... może już się znowu coś zmieniło :-/.

Tak więc zdanie "jedna ma włączone wsparcie do LDAP, a druga nie"
nie jest, o ile mi wiadomo dzisiaj, prawdziwe.

    wrobell <wrobell w ite.pl>