manifest (byly 4 punkty)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 21 Kwi 2002, 21:38:46 CEST

--->[Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:]

> To, do k...y n...y,  zaproponuj coś konstruktywnego, bo
> jak narazie  w twoich postach istanieje  tylko "wywalmy
> kloczka, a potem coś może z tego będzie".

Nie  przeklinaj,  na  razie  to  Tomasz  mnie  "wywalił".
Zaproponowałem już  wielokrotnie pewne  ruchy, polegające
na umiędzynarodowieniu  projektu oraz na  zmianie sposobu
pracy - nie mam pojęcia, ile razy trzeba powtarzać.

I zaprzeczam, jakobym  proponował "wywalenie" Tomasza, po
prostu chciałbym,  aby trafił  na właściwie  miejsce, aby
nie zajmował  się rzeczami,  na których  się nie  zna. Na
przykład  dbaniem  o  DNS (rok  zajęło  mu  doprowadzenie
secondary  do  działania,  i  trzeba  było  kilku  dużych
awantur,  by   to  zrobił),  wyborem   domeny,  decyzjami
dotyczącymi polityki personalnej, sposobami promocji.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org