Mozilla (rc1) i java

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 21:52:21 CEST

On Sun, Apr 21, 2002 at 09:33:50PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 21 Apr 2002, wrobell wrote:
> [..]
>
> To było o tym co różni dwa spece dla tych pakietów.
Gołym okiem  jest to  jedyna różnica. Jak  napisałem, diabeł
tkwi w szczegółach. Takie  same pliki różnią się zawartością
pomiędzy normalną  wersją i wersją embedded,  co powodowało,
że wersja embedded  działała gorzej. Tak było  w każdym bądź
razie dla wersji sprzed 0.9.8.

    wrobell <wrobell w ite.pl>