bwbasic.spec

Pon, 22 Kwi 2002, 16:52:49 CEST

On Mon, 22 Apr 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]
> Miejmy nadzieje, ze kloczek sobie poradzi z tym backupem.

Własnie sprawdziłem. Najstarszy backup mam z 12 bm. (dięsięć dziennych
backupów wstecz) i tam już tego pliku nie ma. Ja owszem ręcznie
wykasowałem o jednego tar.gz za dużo z SOURCES mającego kilkadzisiąt MB
ale wychodzi że to nie mógł być ten plik (a kasowałem ręcznie po tym jak
wrzuciłeś tego tara do gierki który miał kilkset MB i już jego wykasowanie
cvs-em powodowałoby bardzo mocne przytkanie). Także na backupie tego pliku
niestety nie mam i wychodzi mi że chyba jedank tego pliku nie było od
dłuższego czasu w repo (na pewno więcej niż 10 dni).
Ma to ktoś jeszcze ?

kloczek
PS. Ech .. musze zmienić taktykę backupów :>