applnk( Re: Science versus Scientific)

Wto, 23 Kwi 2002, 16:00:29 CEST

On 23 Apr 2002, Paweł Sakowski wrote:

> No nie wiem. Gaming brzmi głupio, a Networking to praktycznie to samo,
> co Network. Natomiast scientific trochę odbiega znaczeniem od science.
> Scientific może być chociażby kalkulator, natomiast science sugeruje
> jakieś co najmniej modelowanie zjawisk.

Aż tak dobry nie jestem jeśli chdodzi o angielski. Porostu zmian została
zdaje się wcześniej przez gotara (albo kogoś innego) zaproponowana i
wydawało się to logiczne.

Przy okazji.
Mamy kilka plików desktop w Editors/ a nie mamy tego w applnk.
Co z tym zrobić ?
Wogóle w kwestii uporząkowania plików desktop w jakaś logiczniejszą
hierarchę jest sporo do zrobienia.

Jakiś czas temu nadziałem się na to co jest w:

/usr/share/scrollkeeper/Templates/C/scrollkeeper_cl.xml

Jest tu pewna logika ale jednoczęnie grup jest tak dużo że moze się to jzu
nei nadawać na applnk w całości czyli że moze służyć za inspiracje do
ułożenai całosć w jakąś hierarhię.
Kilka grup jakie mamy stanowi swego rodzaju worek który juz ciężko się
pzregląda. Tak jest przyiładwo w Utilities/. Na pewno moząnby część
pozycji z Games/ przenieść do grup poziom niżej.

Osobna sprawa to trochę bałaganu z kde* które na potrzeby applnk nie jest
dobzre przygotowane. Przykąłdowo w / znajduje się help KDE a powinno być
to przeniesione do Help/.
Przykładów tutaj mozanby mnożyć.

Jeżeli ktokolwiek miałby jakieś komnkretne wnioski/propozycje porządkujace
układ menu to prosze o takowe.