automake -f (było Re: to kiedy to 1.0?)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 22 Kwi 2002, 17:39:29 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 10:04:30PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kwestia config.* w duzej częśąci juz zostałą rozwiazana pzrez dodanie -f
> do wołanai automake. Tam gdzie nie ma wsparcia o autmake dopuszczalne jest
>
> cp /usr/share/autonake/config.* .

Pragne zwrócić uwagę że automake -f powoduje nadpisanie plików między
innymi COPYING oraz INSTALL co jest wysoce nie porządane gdy zawartość
tych plików różni sie od tej na jaką automake je podmienia.
I, uprzedzając pytanie, to nie jest błąd tylko zamierzone działanie
opcji -f.
Jak dla mnie nie powinno się stosować automake -f w specach.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/