konflikt w pakietach...

Artur Skura arturs w iidea.pl
Pon, 22 Kwi 2002, 19:26:17 CEST

On Mon, Apr 22, 2002 at 06:52:30PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przez ten czas kiedy to napisałeś byłbyś w stanie zapewne sprawdzić kilka
> pakietów wpisujac ich nazwy choćby do pliku tekstowego który mógłby się
> znaleźć gdzieś w repo .. :)

No nie do końca tak jest - czasem warto pewne rzeczy dobrze ustalić
zanim się zacznie. Przykładowo widać, że ktoś włożył w BMRT.spec trochę
pracy, po czym okazuje się, że ta praca była niemal na marne (bo nie wierzę,
że autor pierwszego release umieściłby go w CVS gdyby zdawał sobie sprawę z
problemu). Tak czy inaczej - jak znajdę jeszcze parę ,,trefnych'' pakietów,
dam znać.

Pozdrowienia,
Artur
--