OpenOffice

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 09:56:49 CEST

Dnia Mon, 22 Apr 2002 01:14:26 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> > napisała:

> Wymagania spełnione, ale się nie buduje... Końcówka loga:
[potężny ciach]
> dmake:  <<<< Set [.ERROR] time stamp to 1019423133
> błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.67026 (%build)

Miałem to samo u siebie, pomogło przerzucenie na czas kompilacji nagłówkowych
plików z javy do /usr/include, dzięki czemu OO mi się nadal buduje... (P3
450MHz 512ramu...) W dodatku miał wolne 5 giga na partycji jak zaczynał się
budować i dzisiaj fartem przyuważyłem że mu zostało jakies 20 mega no i trzeba
było na szybko przewalać dane gdzie indziej, na razie ma tam jakieś 1,2 GB
dodatkowe a jest w moemncie pakowania, o skończył:

time needed: 0:0:42
+ set -x
+ echo Strip executable binaries and shared object files.
Strip executable binaries and shared object files.
+ find /home/users/maryush/tmp/openoffice-0.641d-root-maryush -type f ! -regex
.*ld-[0-9.]*so.* find: /home/users/maryush/tmp/openoffice-0.641d-root-maryush:
Nie ma takiego pliku ani katalogu+ filelist=
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.13710 (%install)

RPM build errors:
    Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.13710 (%install)

real	1320m14.718s
user	1079m50.330s
sys	62m18.820s

domniemam że poza sekcją install już się zbudowało wszystko, możliwe że spec
poprawiony już no ale trudno było by mi przerwać all i od nowa zaczynać przy
takim czasie budowy no i zapodałem to co było w %install ręcznie, zobaczymy :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |