PLD Manifesto

Wto, 23 Kwi 2002, 17:20:04 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Artur Skura wrote:

> To ja może trochę umotywuję trochę :)
> Zawsze zanim zabiorę się za coś nietrywialnego staram się ustalić
> cel i plan. Po czym zabieram się za ich realizację. Im lepiej są
> ustalone, tym łatwiej się pracuje i tym mniej problemów po
> drodze. Czasem mały procent czasu poświęcony na stronę koncepcyjną
> pozwala zaoszczędzić dużo w fazie realizacji.
>
> Tak więc spróbowałem spojrzeć na PLD od tej właśnie strony. Podobnie
> jak Robert, Radek i kilka innych osób. Własnych oczekiwań. Jak
> chciałbym, żeby wyglądało PLD? Co jest najważniejsze, co mniej ważne?
> [...]

Żadan zrecz nie moze dotyczyć speców. Te są na GPL.
Czy w takim razie zamiast pisać, że o coś Ci chodzi (tego mozan się
domyśleć nie czytając trzech akapitów) mógłbyś napisać o co Ci chodzi ?

Celem jest wypuiszczenie 1.0. Przeglądanie licencji i weryfikacja tychże
ma umożliwić tylko to żeby to co się znajdzie na CD i na ftp z tą wersją
nie łamało prawa. Jeżeli masz jakiekolwiek inne cele to na tym etapie
ogranicz się wyłącznie do powyższszego i/lub jak wolisz cokolwiek co bęzie
stało w sprzecznosci z czymś co można zapisać w powyższym pojedynczym
zdaniu to o tym wszystkim innym możesz spokojnie zapomnieć przynajmniej
do momentu kiedy to odpowiednio umotywujesz.