konflikt w pakietach...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 11:24:30 CEST

On Mon, 22 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zamiast ustalać i pytać się innych poprostu używj własnej głowy. Wiewsz
> jaką infrastruktórą dysponujemy i co moze być dobre, a co potencjalnie
> nie.
> Sprawdzanie licencji w poszczgólnych pakietach nie powinno i tak mieć w
> *najmniejszym* stopniu na postać speców .. oprócz poprawek w polach
> License o ile gdzieś okaże się że jest to źle wypełnione.
>
> Poprostu przestań wymyślać wymówki i zrób coś albo przestań mówić o
> piętrzącycyh się trudnosciach (tym samym raczej dajesz do zrozumienia, że
> [...]

Wydaje mi się, że builder powinien odrzucać wszystko co ma w polu License
non-distributable. Albo odrzucać wszystko co nie ma jakichś znanych
licencji zamieszczonych w jakichś zewnętrznym pliku.

To byłoby chyba fajne i eleganckie rozwiązanie...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...