manifest (byly 4 punkty)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 11:31:38 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
> [...]

Proszę bardzo - tak na szybko z pamięci:
- narzędzie (np. w dml'u) do konfiguracji rc-boot'a i rc-inet'a
- dorobienie obsługi vlan'ów intela do rc-scriptów (to akurat sam
zrobię... ale kiedy?)
- likwidacja demonów zbędnie działających na UID=0. np. crony, syslogi...
- przerzucenie tych demonów, które się da na usera daemon - po to on
przecież jest...
- dodanie nowych pól w rpm'mie. Severity, Date, Suggested, etc... Albo coś
na zasadzie X-cośtam (Tak jak jest w nagłówkach pocztowych) i spowodowanie
by normalny rpm to ignorował...

Dalej wymieniać? Lista jest baaardzo długa....

> E? 0x72 bajtów w 2.4.18 (w nieco starszych było jeszcze 0x32 bajtów),
> zmiana których w większości przypadków kończy się "CMOS checksum
> failure" po reboocie. I oczywiście wyzerowaniem tego co się tam wpisało.

ooo - z jajkiem to zawsze jest robota :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...