Jak skompilować coś z qt

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 13:16:49 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, hocus wrote:

> Witam!
>
> Nie znam się za bardzo na zagadnieniach linuxowo-developerskich, a mam taki
> problem: potrzebuję skompilować sobie program LX_Viewer, który ponoć pozwala
> obejrzeć pliki autocada. Wymaga on biblioteki i includów qt, które sobie
> zainstalowałem, mimo to configure wywala się wypisując:
> checking for Qt... configure: error: Qt-1.4 (headers and libraries) not
> found. Please check your installation!
> Qt w PLD jest sporo nowsze - pewnie to jest problem. Czy da się w jakiś
> prosty sposób obejść?

Poszuac nowej wersji programu qymagajacego Qt lub tlumaczyc API.
Niestety miedzy Qt1 a Qt2 bylo bardzo duzo zmian, stad np z PLD wylecialy
pakiety pisane jeszcze pod KDE1.0, a ktorych projekty "umarly".

W tej chwili mamy w PLD qt2 - 2.3.1, (dla KDE2, to bedzie w 1.0 Ra) i qt3
(dla KDE3 - w nest). Mozna tylko poddac pod dyskusje czy nie zrobic jednak
paczki z najstrszym qt1, ale to o ile pamietam wymaga tony poprawek zeby
chcialo sie w naszym srodowisku wogole zbudowac (nowe XFree, nowe ac/am).

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-