OpenOffice

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 13:26:47 CEST

Dnia Wed, 24 Apr 2002 11:38:29 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> > napisała:

> Spec do javy został poprawiony już. Brakowało jednego linka.
>
> Ale mi się nadal wykrzacza... Tym razem po prostu w źródłach brakowało mi
> 1 pliku nagłówkowego...
> Nie wiem co z tym zrobić, bo michuz mówi, że jemu się buduje....

Mi się też buduje ale nie wiem za to jak tego potem użyć :) (buduje się tylko
po tym patencie z kopiowaniem .h (teraz mam co inne go zapodane na tapecie do
roboty i nie mam czasu sprawdzić czy buduje się teraz poprawnie bez tego
patentu)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |