PLD 1.0 szort TUDU list

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 24 Kwi 2002, 23:25:51 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Przypadek z wczoraj. Start nieskonfigurowanego routera cisco i przesłanie
> po sesji terminalowej zmodemem IOS-a z którego taka skrzynka ma startować.
> Podejrzewam że takie operacje robi conajmniej jeszcze kilka osób :)
>
> Minicom jest i tak jeszcze o aktualizacji o 2.0.
>
> Dobra co jeszcze ?
>
> kloczek

gtk+2 ... mie się ogólnie nie podoba ...

gtk+2 zawiera demka w katalogu /usr/X11R6/share/gtk-2.0/demo ... Aby
skompilować trza mieć gtk+2-devel ... więc ten katalog powinien trafić
chyba do devel... a jeszcze lepiej, jakby demka poszły do
/usr/src/examples.

link gtk.immodules z katalogu /usr/X11R6/share/gtk-2.0/ idzie gdzieś w
buraki ...

/usr/X11R6/share/gtk-doc powidnien iść gdzieś do /usr/share/doc/

Niestety nie mam czasu się tym zająć ...

Nie ma na ftp:

perl-XML-NamespaceSupport
perl-XML-SAX
perl-XML-LibXML
perl-XML-LibXML-SAX
perl-XML-LibXSLT

Do przebudowania:

perl-Number-SpellPolish -- wersja na ftp jest skopana, w repo jest ok!

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com