IRC - #pld i #pldhelp

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 23:07:19 CEST

Dnia Wed, 24 Apr 2002 22:04:44 +0200
Marcin Wojtczuk (FastViper) napisał(a):

>A można wywalczyć dostęp do tego kanału przez jakieś proxy ?
>Znaczy, takie proxy tylko dla #pldhelp i #pld

>Zatem jakieś proxy wydaje się lepsze.
>Ale na tym to ja się nie znam .... anyone ?

Chodzi Ci o to, że masz K-line i nie możesz wejść na te kanały? No to
potrzebujesz jakieś konto shellowe i albo na nim odpalisz np. BitchX lub irssi albo
postawisz tunel BNC i będziesz się łączył z serwerem, na którym masz kontro i
potem z serwerem IRC.
Konto na tunel BNC mogę CI nawet ja dać, na moim SDI ;)

Jeśli potrzebujesz wyjaśnień/pomocy to pisz ;)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!