IRC - #pld i #pldhelp

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 24 Kwi 2002, 23:29:48 CEST

Dnia Wed, Apr 24, 2002 at 12:20:38AM +0200 stanal u mych drzwi list od Marcin Wojtczuk (FastViper) i rzekl:
> Propozycja: zrobienie serwera: irc.pld.(org|net).pl tylko do celów
> tych 2 kanałów (może więcej ?). Wtedy nie będzie abuse i rzeczywiście
> #pldhelp będzie dostępny dla wszystkich.
> Myślałem też o irc.openprojects.net
>
> Co o tym sądzicie ?
> Pragnę nadmienić, że istnieje coś takiego jak irc.debian.org ;>
ja jestem przeciw. nie trzeba mnozyc bytow na daremno.
z mojej strony widze to tak ze jestem teraz na #pld i #pldhelp
po tym co chcesz zrobic bede na #pld w ircnet, #pld w innynet,
#pldhelp w ircnet i #pldhelp w innynet. dla mnie to za duzo.

z gory skazuje irc.pld.org.pl (serwer! bron boze strone!) na
niepowodzenie. to tylko kwestia czasu.

mimo to sam serwer moze sobie istniec.
--
Olgierd Pieczul