Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 23:43:32 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Tak dzisiaj gadałem z kolegą maryush'em właśnie na ten temat i
> ustaliliśmy kilka rzeczy.
> Przerobimy aktualne spece z themami IceWMowymi na "nasz" styl, jeżeli by
> nikomu nie przeszkadzał.

Ja zrobiłem kiedyś tematy do icewm'a. Wrzuciłem je w takiej postaci jak
są, bo nie jest to jeszcze za wielka liczba/wielkość, a jednocześnie nie
ma dzisiątek pakietów. Porządku tam za wielkiego nie ma, ale jeżeli
chcecie to możecie przerabiać/ujednolicać. Droga wolna.

Pamiętajcie tylko, że jeżeli zrobicie aż tyle pakietów to na ftp'ie
należałoby wydzielić osobny katalog na tematy i rzeczy pokrewne, żeby
ludzie nie musieli indexów z kilku tysięcy plików ściągać niepotrzebnie...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...