IRC - #pld i #pldhelp

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 24 Kwi 2002, 23:42:49 CEST

Dnia Wed, Apr 24, 2002 at 11:35:14PM +0200 stanal u mych drzwi list od Przemysław Stanisław Knycz i rzekl:

> Bo twój licek nie potrafi siedzieć na kliku serverach z różnych
> IRC-sieci tak jak irssi to potrafi ;P
ctrl+w, s - wpisujesz nazwe serwera, port, haslo i co tam jeszcze
chcesz, otwiera ci sie nowe okienko z nowym serwerem. :*
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net