IRC - #pld i #pldhelp

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 24 Kwi 2002, 23:48:44 CEST

Dnia Wed, Apr 24, 2002 at 11:34:29PM +0200 stanal u mych drzwi list od Tomasz Kłoczko i rzekl:

> Nie lubie odpowidzie typu "mogę to robić" ;>
> Wolę "bendę to robił"/"zrobię to" :)
tryb przypuszczajacy wynikal z warunku w drugiej czesci zdania.

> Przygotuj się i powiedź gdzie chciałbyś to robić ? W tej chwili
> irc.pl.org.pl stoi na team.pld.org.pl i w razie czego może tu być ..
> zresztą to raczej od Ciebie zależy jeżeli miałbyś sie tym zajmować.
tak, na team. jesli dostane odpowiednie uprawnienia (potrzebuje?) to
_zrobie_ to w ciagu tygodnia.
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net