Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Czw, 25 Kwi 2002, 00:16:52 CEST

On Wed, Apr 24, 2002 at 11:52:22PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak widać tematów moze być że tak powiem .. wpip. Wartoby w związku z tym
> jednak ułożyć to w jakis wzorek coby się jednak w tym łatwo rozeznać było.

Aha, dokładnie rozumiem o co Ci chodzi. Nie może być to hardcore :>

> Są aosoby które preferują konkretne palety kolorów (np. zielone, jasna
> kawa, czarne, czerwone, białe itd ..) dobvzre by był mieć ć coś takeigo
> żeby dany tematr wysytępował w kilku wariantach kolorystycznych.

Czyli np wm-theme-green, wm-theme-yellow, wm-theme-coffe ? :>

> Mówiać inaczje zamaist pakować wszystko co fabryka mzoę pzrez bramę
> pzrerzucić IMHO byłoby lep[iej zacżąć to ukąłdać w peną logiczną/spóną
> całość i to na poziomie tematów dla wszystkicj wm-ów.

No to jest co robić do końca tygodnia :->

> Na pocżatek wartoby było wyrónić podstawowych kilka zestawów
> kolorystycznych i nadać im jakieś nazwy. Potem każdy temat mógłby dostać
> tyle mutacji kolorystycznych ile sobei założyliśmy. Ktoś wymyśli kolejna
> pzryjmną paletę to zalene powielenie tgo na każdy temat czy dalej na każdy
> wm nie będzie już trudne.

Narazie skupmy się na przygotowaniu specy i dograniu wszystkiego do
całości. O palety kolorów zawsze można rozszerzyć.

> Kwestia tylko dopracowania pewnego układu bazowego tematów i zestawów
> kolorystyki do nich. Potem mozan taką szachownicę powiększać.

Aha, dokładnie to musimy zrobić (:

> Zapewne qw trakcie układania tegoo w ten sposób możnaby zrobić jakieś
> nażedzie generujace tematy .. i kto wie czy nie lepiej byłoby zacżąć od
> czegoś takeigo jak meta opis tmatu i kolorystyki. Mająć klejną paletę
> kolorystyczna czy nowy temat mzoąńby od trazyu nageerować caly zestaw
> tematów.

Hm, może najpierw jednak zacznimy od przygotowania standartu. Oczywiście
wszystko jest do zrobienia.

> Przy tak spójnym podejściu do całsoć zapewne okazałoby się że tary z
> takimi tematami za jakis czasa stałyby się powszechne jak barszcz i byłyby
> brane nie przykładowo z themes.org tylko od nas (moznaby spokojnie po ty
> mzrobić coś ala themes.pld.org.pl).

No dokładnie :]

> Coś takiego od jakiegoś czasu łazi mi po głowie i IMHO to by znacznie
> polepszyło odbiór całości pod względem czysto plastycznym.

I dystrybucja stała by się bardziej przyjazna :>

--
Przemysław Stanisław Knycz