Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 00:39:35 CEST

Dnia Thu, 25 Apr 2002 00:18:21 +0200
Przemysław Stanisław Knycz napisał(a):

>Zmysł plastyczny to ma ZyTeK, także trzeba będzie go podpuścić
>odpowiednio i defaulty będą zrobione z bocianami (:

Apfufprroplll oplułem sobie monitor kolacją .... ja + zmysł plastyczny ?
Nieee....raczej techniczne wykorzystywanie dostępnych narzędzi, ale na
pewno nie żaden zmysł ;)

Ale, no...sprubować mogę, ew. z pomocą kolegi :)
I może FastViper ? Też coś fajnego robi(ł) ;)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!