Problem z iconv ?

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 10:19:45 CEST

On Wed, Apr 24, 2002 at 05:31:52PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
                          ^^^^^^^^^^^^^^^

> To nie jest rozwiązanie bo to wpadnie do popzredniego skryptu :)
> Wydaje mi się że użycie %{nil} powinno sprawę załatwić. Jak skończy
> mi się budowanie glibc i załatwi to sprawę to zaaplikuję odpowidnia
> poprawkę :)

Nie jest ona potrzebne. Komentarz wpadnie do skryptu ale %clean a nie
%post więc nie widze problemu.

> Tutaj racazje nie ma co sie pytać. Chodzi o to że przy mntowanym TO /usr
> użycie ręczne iconvconfig padnie na twarz.
> Tutaj takei rzeczy dosć dobzre powinno rewgulować FHS i użycie /var/cache
> wynika z tej specyfikacji.

Przeczytaj raz jeszcze poniższy akapit.

Jeśli zamontujesz /usr RO to *nic się w nim nie zmiena* i nie ma
potrzeby ręcznego uruchamiania iconvconfig. Aby zainstalować nowy
moduł gconva to musisz przemontować RW a wtedy wykonanie iconvconfig jak
najbardziej się powiedzie.

Zresztą jeśli uda Ci się przekonać Dreppera do Twego rozwiązania to nie
ma sprawy, jednak do tego czasu prosze o nie zmienianie domyślnego
zachowania glibc.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak