PLD 1.0 szort TUDU list

Czw, 25 Kwi 2002, 11:35:20 CEST

> elm - tempnam.patch jest zwyczajnie zwalony, a wlaczanie MIME to byl
> kiepski pomysl (wiem co mowie, tu akurat prof dr hab-y u mnie maja racje).
> Zrobie jutro commity.

Co do tego drugiego tematu, nie jestem do konca przekonany, ze to zly
pomysl. W paru miejscach uzywam elm+MIME i do moich potrzeb sie sprawdza.
Tyle, ze trzeba dobrze skonfigurowac metamail-a.
Moglbys rozwinac temat problemow z MIME?

BTW. Moze po prostu zrobic dwa pakiety: elm i elm-mime ?

> Janek

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk