PLD 1.0 szort TUDU list

Czw, 25 Kwi 2002, 13:39:00 CEST

[czwartek, 25 kwiecień 2002], Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Co do tego drugiego tematu, nie jestem do konca przekonany, ze to zly
> pomysl. W paru miejscach uzywam elm+MIME i do moich potrzeb sie sprawdza.
> Tyle, ze trzeba dobrze skonfigurowac metamail-a.
> Moglbys rozwinac temat problemow z MIME?

Cytata:
--------
2. Przy otrzymywaniu dolaczonych plikow poprzednio
ELM pozwalal takie pliki zapisac na dysk. Teraz usiluje
je otworzyc w kazdym przypadku (nie dajac innej mozliwosci
dzialani auzytkownika) uzywajac do otwarcia
aplikacji o nazwach, ktore wygladaja jak losowe ciagi
znakow ASCII !!!
--------

Tekst o losowych ciagach mozna pominac bo to tempnam.patch psul.

Janek