Dokumentacja (Re: PLD 1.0 szort TUDU list)

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 19:56:11 CEST

ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> writes:

> No a ja się pytam jak stoimy z dokumentacją? Bo ja widzę (ale mogę mieć nieświerze informacje), że kiepsko.

Kiepsko ale nie aż tak

> PLD-Guide, nie każdy wie że on istnieje, jest w HTMLu gdzieś u Serka.

W żadnym htmlu, jest w cvsie w docbooku, moduł PLD-Guide
Draft html z tego jest tutaj:

        http://team.pld.org.pl/~klakier/PLD-Guide/

> Dzimi skrobie swoje PLD-kernel-howto.

Mimo namów nie zechciał się przyłączyć do manuala.

> A moja przetłumaczona część (żaluję, że nie całość :((( , lenistwo
> etc. ) PLD-Guide po polsku (instalacja) jest tylko na moim dysku,

Skąd ta instrukcja instalacji?
W PLD-Guide Serek napisał o instalacji, ze skreenszotami.

> jakieś inne dokumenty, bodajże u klakiera są, ale też jakoś porozrzucane :) Fajnie by było to wszystko do kupy

PLD-Guide jest obecnie bieżącym źródłem informacji o PLD.
I _to_ jest właśnie to zbieranie do kupy.

Są jeszcze dokumenty developerskie i różne dodatkowe w starym module doc,
ale ten moduł będzie porzucony na rzecz właśnie PLD-Guide.
W PLD-Guide znajdą się też (już część jest) informacje ze strony www.pld.org.pl
tak by można było tą wiecznie nieaktualną stronę wreszcie zlikwidować
i zastąpić htmlem generowanym z PLD-Guide.

> I co z listą pld-doc w pld.org.pl ?

Serek lubi zakładać listy, ta się akurat nie przyjęła.

Przypominam jeszcze raz:
moduł: PLD-Guide
tymczasowy podgląd: http://team.pld.org.pl/~klakier/PLD-Guide/

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)