Problem z ac/am

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 00:13:03 CEST

On Thu, Apr 25, 2002 at 10:10:14PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Z kdeedu mam taki problem: chcę przegenerować Makefile. Połatałem
> Makefile.am, bo autorzy zapomnieli o kilku DESTDIR. Coś się jednak
> zmienia z czego nie zdaję sobie sprawy, bo nie są generowane pliki
> *.moc.
>
> W załączeniu dwa logi. Diff mi niewiele mówi. Macie pomysł co z tym
> zrobić?

Jeżeli tam ac/am jest wygenerowane przez kdevelopa, to... poszukać
czegoś ciężkiego, a potem autorów kdevelopa ;>
Kiedyś w jednym takim pakiecie grzebałem (znalazłem - saper.spec) - idea
miała być taka, że najpierw uruchamia się automake, a potem jakąś bzdurę
w perlu, która "poprawia" wszystkie Makefile.in. Ale ta bzdura obsługuje
wyłączenie pliki wygenerowane przez automake 1.4.

Workaround jest w saper-ac-am.patch, ale brzydki.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/