Moving 1,036 filtered messages to "pld-commit"

Artur Skura arturs w iidea.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 10:23:42 CEST

On Fri, Apr 26, 2002 at 09:57:57AM +0200, Tomasz Trojanowski wrote:

> Witam!
>
> Aż się prosim, żeby użyć mocniejszych słów. Tyle razy było mówione,
> że nie poprawiamy literówek w commitlogach. A na dodatek tysiąc
> osobnych commitów. Bez sensu.
>
> Prosisz się Arturze o FUT: pl.pregierz

Jeszcze raz bardzo przepraszam.

Jeśli chodzi o mówienie wiele razy, naprawde dobrze byłoby takie rzeczy
zapisywać[1], ba jak widzę jest mnóstwo niepisanych zasad, które wychodzą
od czasu do czasu.

[1] czytaj: mogę to zapisywać (w doc devel)

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.wolneprogramy.org