Dokumentacja: raport

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 26 Kwi 2002, 18:39:28 CEST

On Fri, Apr 26, 2002 at 06:35:05PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> ok, ale dalej nie dostałem odpowiedzi na temat dlaczego na PLD-guide a nie
> cos na styl tego co ja zaprezentowalem ?

Znaczy co dać na main page? Zbiór linków? To co tam jest teraz w takie
postaci na pewno nie może tam zostać. A jeśli zbiór linków to czemu nie
od razu PLD-Guide, w którym byłby też inne dokumenty?

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h