Zagwozdka z apache i mod_dir

Lukasz J. "Socrat" Wielebski socrat w wielen.pl
Nie, 28 Kwi 2002, 17:03:07 CEST

Czesc :>

Mialem dzis problem... zainstalowalem sobie apache (1.3.23-5) i
zdziwilem sie niepomiernie, jak nie wyswietlal mi domyslnego index'a
tylko cale directory...
Po chwili zastanowienia i zaglebieniu w doc'e oraz irca ;> okazalo sie
ze brakuje mi apache-mod_dir. Apt-get Twoim przyjacielem (TM), wiec po
chwili mialem juz ten modul zainstalowany... Zdodnie z tym co bylo
napisane na ekranie zrobilem httpd restart... i kiszka... To samo.
Znow wyswietla katalogi.

Musialem recznie obrobic httpd.conf i dodac mod_dir.c itp...

Czy tak powinno byc? Jesli tak to wycofuje uwage ;)

Pozdrawiam w niedziele,
Socrat