Xchat i tłumaczenie

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 29 Kwi 2002, 13:02:42 CEST

Witam!

Na wstępie mam prośbę. W repo leży nowy xchat-pl.po. Osoby chętnę proszę o
testy, jak to działa (czy podczas używania xchat się nie sypie) oraz uwagi
co źle przetłumaczyłem, albo można przetłumaczyć lepiej.

Dla zainteresowanych

cvs up xchat-pl.po
msgfmt xchat-pl.po -o xchat.mo

Następnie wrzucić plik xchat.mo do
/usr/X11R6/share/locale/uk/LC_MESSAGES/xchat.mo, usunąć
~/.xchat/pevents.conf i odpalić xchata za pomocą

LANG=pl xchat

Czekam na info co i jak :-).

Teraz pytanie drugie. Jak to jest z łączeniem mojego .po z nowymi wersjami?
Generuję sobie po ze źródeł i później łącze msgmerge, ale jak?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter