Instalator

Wto, 30 Kwi 2002, 17:01:57 CEST

Daniel Mróz <beorn w send.gromada.pl> writes:

> 1. Instalacja poprzez siec z dyskietki bootdisk_net: brak modulu
>    scsi_mod.o. Nawet jesli jest on na ktoryms z addons, to instalator
>    powinien IMHO o tym poinformowac zamiast krzyczec `scsi_mod.o
>    module not found'.
Z której dyskietki bootdisk_net? Głównej, 2.2exp, 2.4exp? Wczoraj instalowałem
z głównej na SCSI - bez problemu.

> 2. Instalacja poprzez siec z dyskietki bootdisk_scsi: brak programu
>    `ip' (nawet na addons1), instalacja poprzez siec niemozliwa, bo nie
>    ma czym podniesc interfejsu. Jesli ten programik znajduje sie na
>    ktoryms z addons, instalator powinien o tym poinformowac.
Poprzez sieć to się instaluje z bootdisk_net! Końcówka oznacza źródło
pakietów.

> 4. Jesli mam dyski SCSI i chce sie pobawic fdiskiem, dlaczego
>    instalator ciagnie mi z sieci modul do IDE i parteda?
Hm, a wybrałeś, że będziesz mieszał na dysku SCSI?

ps. pld-installer@ zamiast pld-devel-*@
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr