squirrelmail i php

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Czw, 1 Sie 2002, 10:15:18 CEST

On Thu, 1 Aug 2002 09:01:16 +0200, you wrote:

>Możesz spróbować się temu bliżej przyjżeć i sprawdzić, czy to wina zmian
>w php.ini, czy innych?

od dwóch dni nie działają mi 2 serwisy, a dokładniej squirrelmail (całe
szczęście tylko dla 1 usera, który może mieć dostęp tylko via www ale
truje mi cały czas) i mój aktualny projekt w php korzystający z mysql, na
razie nie miałem czasu się tym zająć ale php.ini nie ruszałem, z tego co
na razie sprawdzałem to nie działają żadne funkje z modułów :(.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć