upgrade dystrybucji

Czw, 1 Sie 2002, 12:17:14 CEST

> No wlasnie uzywam poldka, tylko chodzi mi o jedno zrodlo na ktorym sa
> _wszystkie_ pakiety. A moglbys powiedzec/odeslac do faqa jak uzywac
> tego skryptu?

Nie ma i raczej nie bedzie.
Pakiety z glownego ftp sa z zasady sprawdzone i preznaczone do instalacji.
Pakiety z /test instalujesz na wlasna odpowiedzialnosc. Powielanie
tam sprawdzonych pakietow nie ma sensu. Czesto mozna sie naciac.

A nest to juz zupelnie inna spiewka.

Skrypt builder sluzy do przebudowywania zrodel z CVS-u.
W katalogu twojej kopii repozytorium SPECS piszesz
   ./builder nazwa.spec
lub
   ./builder --help
a nastepnie wybierasz co cie interesuje.

  phone (48)(58) 347 14 61