perl-* a make test

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 1 Sie 2002, 13:18:01 CEST

[[ Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> ]]:

Ja wycinałem, bo to wydłuża czas budowania (często niepotrzebnie)
i wymusza BuildRequires.  Starałem się zostawiać wykomentowane tam,
gdzie testy istnieją.

Poza tym, są działające programy z niedziałającymi testami, np.
SpamAssassin.

[...]
> %{!?_without_tests:%{__make} test}

Może dla pakietów noarch lepiej zostawić domyślnie wyłączone?
I stosować takie makro przy BR potrzebnych tylko testom.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]